PUBLIKATIONEN VON HENRIETTA BATINOVIĆ








KONFERENZBEITRÄGE




  • Come Closer, but Not Too Close: How Virtual Influencers Can Facilitate or Restrict Brand Experiences in the Metaverse, in: Proceedings of the Hawaii International Conference on System Sciences, Vol. 57, 2024 (zusammen mit F. Tingelhoff, S. Schöbel, M. Hammerschmidt)

  • Now or Never! The Impact of Pop-Up Stores’ Ephemerality on Impulse Buying, in: EMAC 2024 Annual Conference, 2024, Bucharest, Rumänien (zusammen mit M. Pisek, W. Toporowski)













Porträtfoto von Henrietta Batinovic. Sie trägt einen schwarzen Rollkragenpullover.


Kontakt



Henrietta Batinović, M.Sc.

Professur für Marketing und Innovationsmanagement

Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät

Georg-August-Universität Göttingen

Platz der Göttinger Sieben 3

(Oeconomicum)

Raum 1.204

37073 Göttingen


Tel. 0551 39-21868
henrietta-pauline.batinovic@uni-goettingen.de